joi, 12 octombrie 2017

Solutie curatat pensule EBELIN

V-ati intrebat care este secretul unui make up artist de succes,pe langa talent,creativitate si multa munca?Eu sunt de parere ca reusita unui profesionist sta de cele mai multe ori in procesul de dezinfectare a produselor cosmetice folosite si a pensulelor.O igiena corecta inseamna un ten impecabil,un machiaj reusit si cliente fericite!
Cea mai importanta etapa in realizarea unui machiaj perfect este etapa de curatare si dezinfectare a produselor folosite(pensule,spatule,buretei etc.).Igiena corecta a acestor produse ne ajuta sa prelungim durata lor de viata si ne ajuta sa preintampinam anumite probleme ale tenului(acnee,ten sensibil,alergii)

Fie ca iti cumperi produse speciale pentru curatarea pensulelor, fie ca folosesti un sapun antibacterian lichid sau apelezi la samponul delicat din baie,este important sa speli cu grija fiecare pensula in parte.De ce? Dupa fiecare machiaj,pensulele sunt pline nu numai de produsele de make up folosite ci si de sebum,praful din camera,celule moarte si alte reziduri,favorizand aparitia unor adevarate focare de infectie.Ce iti ramane de facut?Spala pensulele o data pe saptamana,daca esti doar tu cea care le foloseste,spaland mai des pensulele de fond de ten,pudra,blush,concealer.Foloseste intotdeauna un spray dezinfectant dupa fiecare utilizare a pensulelor in cazul in care ai mai multe machiaje pe zi (si doar un set de pensule) sau iti mai foloseste cineva pensulele(sora,prietene etc.).



De mai bine de un an, folosesc o solutie de curatat pensulele despre care mi-am format o parere in acest timp si m-am gandit sa o impartasesc cu voi.


Produsul are o cantitate de 100 ml si costa in jur de 6 - 12 lei, in functie de ofertele sau reducerile din magazin. Aceasta solutie de curatat pensule se gaseste doar in magazinele DM.
Are un miros puternic, care personal nu ma deranjeaza. De fapt ba chiar imi place mirosul. Miros care ramane si pe pensula.
Produsul are un pret mic, insa daca e folosit zilnic se termina destul de repede, de aceea prefer sa il utilizez in situatii necesare.
In cazul unei pensule pentru machiajul ochilor, produsul nu se consuma foarte tare si cateva pufuri sunt suficiente pentru a curata pensula. Iar chestia faina e faptul ca se usuca foarte repede. In schimb pensulele de fata consuma ceva mai mult produs.

Mai jos v-am prezentat si cum il folosesc in cazul unei pensule de fata pe care am folosit-o anterior pentru a aplica fondul de ten. A fost nevoie sa repet procedeul de 2 ori pentru a obtine o pensula curata. Eu pun pensula pe un servetel si apoi pulverizez solutia de curatat si prin misculari circulare frec pensula de servetel.




E chiar un produs eficient si ma bucur ca l-am descoperit. Nu am mai folosit pana acum o alta solutie pentru curatat pensule, deci nu am cu ce sa fac comparatie.

Cu toate astea nu va recomand sa abuzati de acest produs si cand aveti timp sa spalati pensulele cu apa si cu tot ce trebuie. Asta e doar asa, o solutie rapida pentru a curata pensulele. Dar pensulele trebuie spalate.

Voi ce alte solutii pentru curatat pensule folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu