joi, 18 mai 2017

Servetele demachiante CIEN

   E bine sa folosim servetele demachiante in fiecare zi?Sunt pareri PRO si CONTRA, insa eu obisnuiesc sa folosesc si servetele demachiante plus alte produse pentru a curata cat mai bine tenul.
   Şerveţelele demachiante nu mai sunt subţiri şi semi-umede, aşa cum erau odata. Lucrurile au mai avansat de atunci, iar acum se găsesc o grămadă de şerveţele pentru îndepărtarea machiajului, produse care sunt chiar foarte bune.
   Am şi demachiant clasic (sub formă de loţiune), dar nu-l folosesc. Până pun pe 4-5 dischete, uneori prea mult produs, alteori prea puţin, mai rău mă enervez. Aşa că rămân la şerveţele.De cateva luni bune folosesc doar servetelele demachiante CIEN,ele se gasesc in magazinele Lidl.



Au un miros placut, sunt impregnate exact cat trebuie cu produs ca sa fie eficiente, curata bine machiajul.M-au surprins placut cand le-am testat intr-o zi cand am avut un machiaj mai greu si au curatat tenul foarte bine . Senzatia tenului dupa folosirea este de prospetime si curatenie.
Se gasesc in 2 variante,eu le folosesc pe cele pentru ten sensibil,nu am avut deloc probleme desi am tenul mixt.



Daca obisnuiti sa folositi servetele demachiante si aveti vreun magazin Lidl prin apropiere, va sfatuiesc sa le incercati. La un pret de aproximativ 4 lei isi fac treaba foarte bine .

Voi ce servetele demachiante folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu