luni, 3 aprilie 2017

Rimel Extra Volume de la MELKIOR

Rimelul Extra Volume de la Melkior l-am cumparat in urma unei reduceri de pe site www.melkior.ro 1+1 la 30lei.Cei de la Melkior au mereu oferte foarte avantajoase si cu greu poti rezista tentatiei.




Mascara este pentru mine unul din cel mai important produs de machiaj,il folosesc zilnic.Imi place sa am genele lungi,voluminoase si bine definite.



Este un rimel care ofera volum si alungire dintr-un singur strat si care se mentine intact de dimineata pana seara. In plus, separa frumos genele fara sa le incarce. Vinovata pentru volumul asta cred ca este pensula supradimensionata, pe langa compozitia de ceara a rimelului.
Ce nu imi place la el ? Daca il aplic in doua straturi incarca cam mult genele si nu mai aspectul dorit de mine,plus ca mai cad ramasite de rimel.

Mie imi place,sa meritat sa profit de oferta 1+1 si il recomand.

Voi ce parere aveti de rimelul Extra Volume?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu